planeten-apotheek

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u alle veelgestelde vragen en bijbehorende antwoorden.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Dit kan op de volgende manier: U logt in met uw huidige gebruikersnaam en wachtwoord. Nadat u bent ingelogd ziet u in de linker menubalk de kop "Instellingen" met daaronder "Profiel aanpassen" en "Uitloggen". Als u klikt op "Profiel aanpassen" gaat u naar de pagina waarop u uw gegevens kunt wijzigen. U ziet een formulier waarin al uw gegevens al zijn ingevuld. Pas de gegevens aan die u wilt wijzigen, voer uw huidige wachtwoord of een nieuw wachtwoord in en klik op verzenden. Uw gegevens zijn nu gewijzigd.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt / vergeten, wat nu?

Geen probleem, u kunt gemakkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen. U gaat naar de bestelsite/de pagina bestellen en klikt daar op "Inloggen". Er opent zich een klein inlogscherm bovenin beeld. Onderin dit scherm staat de optie "Wachtwoord vergeten?". Als u hier op klikt kunt u uw e-mailadres invullen en wordt er een nieuw wachtwoord naar u gestuurd.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Dit kan op de volgende manier: U logt in met uw huidige gebruikersnaam en wachtwoord. Nadat u bent ingelogd ziet u in de linker menubalk de kop "Instellingen" met daaronder "Profiel aanpassen" en "Uitloggen". Als u klikt op "Profiel aanpassen" gaat u naar de pagina waarop u uw gegevens kunt wijzigen. U ziet een formulier waarin al uw gegevens al zijn ingevuld. Helemaal onderin dit formulier staat "Wachtwoord" vul uw nieuwe wachtwoord in en klik op verzenden. Uw wachtwoord is nu gewijzigd.

Kan ik op mijn account ook voor een ander bestellen?

Ja, dat kan. U logt in op uw eigen account met uw eigen gebruikersnaam en wachtwoord.  In het bestelformulier kunt u na het bestellen van medicijnen voor uzelf de optie aanvinken "Ik wil ook medicijnen voor een ander bestellen". Als u hier aanvinkt dat u voor een ander bestelt openen er een aantal velden waar u de gegevens van de betreffende persoon kunt invullen. Als u vervolgens het bestelformulier verzend weet de apotheker op wiens naam de medicijnen gezet mogen worden.

Waar kan ik zien wat ik besteld heb?

Dit kunt u zien in de bevestigende e-mail die u ontvangt na uw bestelling. In deze e-mail staat uw volledige bestelling inclusief gekozen afleveradres en eventuele opmerkingen.

Bij wie komt mijn bestelling terecht?

U bestelling wordt rechtstreeks doorgestuurd naar de apotheker en naar uzelf. U ontvangt een bevestigende e-mail met een overzicht van uw bestelling. De apotheker ontvangt eenzelfde mail. Hij/zij controleert uw bestelling, daarna wordt de bestelling verwerkt.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten / afhalen?

Bestellingen vóór 15.00 uur ‘s middags geplaatst, kunnen de volgende werkdag na 14:00 worden opgehaald. Bezorging? Wij zouden mensen die wél in staat zijn hun eigen medicijnen af te halen willen vragen dit zoveel mogelijk te doen zodat wij onze bezorgservice kunnen blijven aanbieden aan mensen die minder mobiel zijn. 

Bij wie komen mijn gegevens terecht?

Uw bestellingen worden rechtstreeks doorgestuurd naar de apotheek en uzelf. De gegevens waarmee u een account aanmaakt worden opgeslagen op deze website.

Zijn mijn gegevens beschermd?

Deze website maakt gebruik van een zogenaamd SSL certificaat. Dit kunt u zien door het groene slotje in de adresbalk van uw browser. Dit slotje betekent dat er sprake is van een beveiligde verbinding. Uw gegevens zijn daarmee afgeschermd en uw ingevulde bestelformulier kan niet zomaar onderschept worden.